fbpx

Case study

praca z klientem na realnym przykładzie

Cieszę się, że tu jesteś i mam nadzieję, że pomogę Ci podjąć decyzję o współpracy ze mną. W poniższym studium przypadku opisuję proces dotychczasowej pracy z jednym z moich strategicznych klientów: marką ‘3 Kolory’ z Poznania.

Przeczytaj o tym jak wyglądał proces udoskonalenia identyfikacji wizualnej, zobacz fotografie, które przedstawiają żywność w zachęcający sposób, poznaj opinie pracowników firmy na temat wykonanej przeze mnie pracy:

#1

Analiza aktualnej sytuacji i stworzenie audytu

Pierwszym etapem współpracy było rozeznanie się w aktualnej sytuacji. W oparciu o aktualne trendy w prezentacji marki i prowadzeniu działalności gastronomicznej stworzony został audyt. W dokumencie zostały przeanalizowane dotychczasowe strategie marketingowe, cele marki i jej wizualna prezentacja; spójność materiałów graficznych, poligraficznych, tekstów, stron w social media i stron internetowych. W raporcie przedstawione zostały również przykładowe rozwiązania budujące wizerunek marki w badanym obszarze.

Wraz z menedżerami naszych restauracji i cateringu byliśmy mile zaskoczeni profesjonalnym i bardzo dokładnym podejściem pana Adama. Przeprowadzony audyt wykazał, że możemy poprawić wizerunek marki 3 Kolory w obszarze identyfikacji wizualnej. Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy.

Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory
#2

Sprecyzowanie potrzeb, stworzenie planu działania

Styl graficzny elementów wizualnych marki 3 Kolory był mocno zróżnicowany, podczas gdy komunikaty skierowane do klienta powinny być zaprezentowane w tym samym stylu. Niepasujące do siebie wizualnie materiały dla wielu klientów mogły być mylące.

Aby wprowadzić porządek w komunikacji wizualnej z klientem ustalony został plan działania, który obejmował stworzenie brand booka (księgi znaku) na bazie istniejącego logo, wykonanie profesjonalnych fotografii oraz modernizację strony internetowej.

Pan Adam zaproponował szereg działań, które w efekcie końcowym stworzyły elegancki i czytelny wizerunek marki 3 Kolory. Po wprowadzeniu proponowanych rozwiązań okazało się, że warto było postawić na spójność.

Marta Jurga-Ziętkowska, General Manager
#3

Stworzenie brand booka (księga znaku, CI)

Księga powstała na bazie rozwiązań, które najlepiej sprawdziły się w dotychczasowych działaniach marketingowych marki. Obejmuje logo, typografię, tła oraz zastosowania poszczególnych elementów graficznych.

Ustalone zostało, że identyfikacja marki będzie opierać się na kolorach czarnym i białym, gdyż w połączeniu z kolorowymi zdjęciami jedzenia, wyeksponowana jest rzecz najistotniejsza – oferta restauracji i cateringu. Zobacz księgę (plik PDF):

Bardzo cieszy mnie fakt, że wszystkie zasady stosowania elementów graficznych znalazły się w jednym miejscu. Teraz, dzięki panu Adamowi możemy przedstawiać naszą ofertę w sposób przejrzysty i zrozumiały.

Magdalena Marek, Manager restauracji 3 Kolory w Suchym Lesie
#4

Wykonanie fotografii produktowych

Jeśli akurat nie ma nic na talerzu, ludzie jedzą oczami. 3 Kolory karmią najpierw dobrymi zdjęciami, aby potem zaserwować te piękne dania na talerzach, już w restauracji.

Podczas sesji zdjęciowych w 3 Kolorach, mam ogromną przyjemność obcować z doświadczonymi szefami kuchni, którzy wiedzą co to znaczy prawidłowa prezentacja dania. Nasza wspólna praca znajduje się w materiałach prasowych, katalogach, ulotkach, w social media i na stronie internetowej.

Praca z panem Adamem to czysta przyjemność. Dobrze jest tworzyć na talerzu kompozycje, które znajdą się pod obiektywem profesjonalisty. Wspólnie tworzymy zdjęcia, które rozbudzają wyobraźnię i apetyt naszych gości.

Krzysztof Kucharski, Executive Chef 3 Kolory
#5

Modernizacja strony internetowej

Stara strona zawierała błędy w nawigacji, mankamenty estetyczne, nie posiadała nowoczesnych rozwiązań, które wabią klientów i pomagają pracownikom lokalu. Odbiegała od światowych standardów stron prestiżowych restauracji.

Budując nową stronę 3 Kolory głównym wyzwaniem było zaprezentowanie bardzo skomplikowanej oferty w jak najprostszy sposób. Zobacz jak się z tym uporaliśmy:

Strona internetowa wykonana przez pana Adama przedstawia pełną ofertę naszej działalności w czytelny i zrozumiały sposób oraz jest spójna z całą identyfikacją graficzną marki. W ramach modernizacji pan Adam skonfigurował dla nas narzędzia Google do śledzenia i analizy ruchu na stronie oraz aktywności w wyszukiwarce.

Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory

Zapytaj o ofertę dla Ciebie:

Sprawdź moje portfolio klikając w jedną z ikon poniżej: